# 86342131560

# 86342131560 

Jag bestämde mig för att ändra min presentation på bilddagboken och skrev några slumpvisa siffror. 
åtta står för alla pojkar som svikit mig
sex står för ja, sex
tre står för mina tre kissemaoar
fyra står för medlemmarna i familjen
två står för de två jag har varit riktigt kär i
ett står för mig själv, the one and only
tre står för mina tre närmaste
ett står för att jag har en hemlighet
fem står för de album som min favorit släppt
sex står för ja, sex
noll står för de gångerna jag kommer hata dig.

Så kul hade jag, men nu blir det finare. Frida har beställt mat på La Cantina åt oss, och de ska köra ut den. Värsta häftigt, känns lite amerikanskt. Det kanske är värsta heta leveransmannen, om man har rikligt med tur. Då ska jag minsann banga på. Haha, fast han vill nog inte ha mig ändå just nu. Ligger här med hår lika fett som pizza, mumsigt det.

Nu ska jag gå. Hejdå!
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0