all I want for christmas is you

Måndag idag då.
Har ingen koll på dagarna för fem öre känner jag,fick för mig att det va söndag.
Men måndag var det ja,en ganska så händelselös sådan..tillbringade tid i sängen fram till ungefär halv 2.
gick upp,åt smörgås och drack oboy,woho..stort framsteg.äter aldrig frukost..men det va väl snarare lunchdags då så.
Sen iallafall,så åkte jag med mamma till stan och klippte småsyskon,och sen handlade vi.
Jag var sugen på det allra mesta eftersom jag nästan dog av hunger.

Sen åkte jag hem,åt massvis och nu ligger jag i sängen med tända ljus,kissekatter och musik.
Melissa horn är ju för underbar.
Mindre underbart är att min syster är hemma från stockholm och vi får dela säng,hon tar stor plats,snarkar och beordrar mig att göra massa saker åt henne hela tiden,jävla hitler.
men nu är det jul och då ska man ju vara snäll så jag står ut!

Nu ska jag njuta av musiken och friden ett tag till innan hon blir trött och erövrar sängen för att sova!

HA DET / a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0