ännu mera stella&sebastian

Jag hade tänkt berätta lite mer om vad boken handlar om, eftersom jag nyss läst ut den. 

Boken handlar då om Stella och Sebastian (Som ni nog redan listat ut). De har varit ett par i åratal, de tror att de är det perfekta paret, som gjorde för varandra. När det blir tal om husköp och förlovning börjar Sebastian komma med ett antal skumma bortförklaringar, och mitt i alltihopa trampar Stella snett på skivbolaget där hon jobbar, hon "råkar" vara otrogen med en artist som är signad på bolaget. Inte bra varken privat eller professionellt.
Stella flyttar ut från den gemensamma lägenheten och börjar sitt singelliv på Stureplan i Stockholm. Trots snedsteget är hon och Sebastian fortfarande vänner, bästa vänner. 
Men sen händer det oundvikliga, Sebastian träffar Anna och känner sig redo att börja något nytt, mer seriöst. Men Stella reagerar inte riktigt som Sebastian trott, och inte som hon heller trott för den delen..

Beskrivningen gör inte boken riktigt till sin rätta, men blir ni nyfikna får ni lov att läsa boken. Jag fastnade redan vid de första meningarna, och har inte släppt boken en längre stund sedan dess.

Nu blev jag sugen på att läsa ännu fler böcker, så imorgon ska jag be mamma låna hem massa böcker från biblioteket till mig.
/E


Kommentarer
Postat av: Daniel Johansson

ÅÅh vad bra du är på att skriva, trodde först det var en kopierad text XD men förstod sen att det var du som skrivit den ^^ :)

jag måste fan låna boken av angelica jag med! böcker kanske inte riktigt är min grej, men den lät ganske bra :P Jag vill veta hur hon reagerade ju o:

2008-12-29 @ 22:58:29
URL: http://divajohansson.blogg.se/
Postat av: Daniel Johansson

ÅÅh vad bra du är på att skriva, trodde först det var en kopierad text XD men förstod sen att det var du som skrivit den ^^ :)

jag måste fan låna boken av angelica jag med! böcker kanske inte riktigt är min grej, men den lät ganske bra :P Jag vill veta hur hon reagerade ju o:

2008-12-29 @ 23:06:52
URL: http://divajohansson.blogg.se/
Postat av: Elinor

verkar som en bra bok :) har du tagit dig långt i den?

2008-12-30 @ 14:16:39
URL: http://cirkuscaramelli.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0