bästishjärta.

Här har ni en väldigt dålig bild på bästishjärtat jag och Angelica delade i lördags.


Jag fick Friends, och hon valde Forever. Och hur som haver var det hela en väldigt romantisk cermoni. Angelica öppnade paketet och det första hon sa när hon såg vad det var, det var "ÅH VAD FINT, vem ska jag dela det här med? Tony kanske?" 
Hon kan verkligen det där med romantik och välja sina repliker. Sen knäppte vi på det, på varandras halsar och gav varandra en big hug, nu vet ni hur det var. Resten är historia! (Om vår romantiska middag med bränd ostsås..)

Nu ligger jag och lyssnar lite på allt möjligt, ibland på Franz Ferdinand och lite på min lillasysters sömnprat. Tycker sånt där är jätteläskigt. Just nu ligger hon och halvskriker att ingen får röra hennes keps. Hon äger inte ens en keps?! Mamma är där inne och försöker lugna ner henne, jag fick för mig att hon blivit besatt av en demon. Men så är det förhoppningsvis inte.
/Evelina

Kommentarer
Postat av: Danne

Haha vilken dubbelmoral Danne har! Han kallar sig liksom själv för diva, hur stereotypt och ego är inte det? ;) Det är rätt uppenbart att han inte ens har läst Bimboboys blogg. Då skulle han fatta. Men han går istället bara på ytan som så många andra i den sorgliga gayvärlden. ;)



Läs det här så kanske du lär dig att inte döma personer efter ytan: http://bimbo84.blogspot.com/2008/04/rtten-att-f-vara-sig-sjlv.html



Avundsjuka är så genomskinligt. ;)

2008-12-30 @ 01:45:16
Postat av: Memmie

naaw va gulligt8>

2008-12-30 @ 15:20:22
URL: http://kawokaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0