Bye bye Smurfis-Frida.

Och där försvann Smurf-Frida, och det blev bättre än jag väntat mig! Jag är nöjd med mitt verk, frågan är dock om Frida är nöjd över att hennes blå/grön/gula färg är borta ur håret. Det borde hon vara, enligt min åsikt. Det fick en bli mer neutral färg den här gången, nämligen brun. Fint blev det, kan jag lova.

Snart ska vi käka mat, dricka Bubbliz och sedan gå ner till hamnen och fota lite, ska lära Frida allt jag kan om systemkameran. Alltså .. Allt! Imorgon ska vi hem till Malin och fira nyår, det blir nog skoj.
Jag ligger för tillfället i Fridas säng och hon ränner runt i huset som en liten dåre, medans jag njuter av att vara ute ur mitt eget hus. Det är skönt med miljöombyte, så jag klagar inte!

Jag är något som kallas en aning hungrig, en aning sugen på nikotin, en aning sugen på kalasering och en aning aning sugen på att dansa. Det får bli imorgon, iallafall de sista två sugen.

Nu ska jag lämna datorn för en kort stund, kanske uppdaterar senare med lite bilder från fotostunden.
/E

Kommentarer
Postat av: Frukostapan

Saknar smurf-frida men jävlar vad het jag är i brunt ;) är så snyggt att man kunde tro att bud bajsade ut det åt mig :D

2008-12-30 @ 23:46:58
URL: http://fdanielsson.blogg.se/
Postat av: Frukostapan

Gud FFS

2008-12-30 @ 23:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0