dagens problem

Jag har ett litet problem, jag är jättehungrig just nu så magen typ skriker, för jag har inte ätit något sen typ 18:00. Och jag kan inte smyga mig iväg och hämta något ätbart heller, för mamma är den mest lättväckta jag vet. Då är frågan om jag ska sova, och tränga bort hungern, eller om jag ska hålla mig vaken tills hon börjar jobba runt 06:00.

Det är dagens största problem, och jag är lite kluven. Det lutar nog åt att jag faktiskt sover, men jag har fint sällskap på msn nu, så det är lite svårt att slita sig, hihi.

Ja iallafall, vad hade ni gjort?
/e 




Kommentarer
Postat av: Memmie

Naaaw, tack!:D<3

2008-12-23 @ 14:37:36
URL: http://kawokaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0