evelina-dag

idag är det lördag,igen.gud vad tiden går fort när man har lov.tänk om det kunde gå lika fort i skolan..
än så länge har min dag varit ganska så händelselös,jag har bara vaknat i soffan,blivit omringad av en lillebror + tusen plastdjur,blivit tvingad av lillebror att pärla halsband med honom,duschat och nu är jag tillbaka i soffan där jag började min dag imorse.

Om ungefär 3½ timme kommer evelina hit,vi ska väl göra vad vi är allra bäst på,äta.
vi ska även se på harry potter,ligga i min säng med tända ljus och dricka té.vi får se vad kvällen mer bjuder på.
brukar ju kunna hända lite allt möjligt när vi umgås.

Nu ska jag blåsa+platta håret och om jag orkar ska jag ta itu med mina ben.de är i stort behov av att rakas!
Ha det /angelica


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, när jag och min bästaste bästa vän är med varandra är det i stort sett dett enda vi gör; lagar mat och äter upp den. ;D

2008-12-27 @ 13:20:11
URL: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0