god jul lagligt.

Nu är det officiellt julafton och här i Värmland är det nog snarare vår? Kollade ut genom fönstret nyss och solen sken, marken var torr och inte snö någonstans, inte så långt mitt öga räckte iallafall. 

Jag har tvingat i mig lite tomtegröt, mest för mammas skull, sett på Hitta Nemo (världens bästa film förövrigt) och spelat lite Guitar Hero med min lillasyster. Känns som det kan bli en ganska bra jul ändå, fast i och för sig, storebror har ju inte vaknat än. Då är nog julefriden över.

Snart kommer moster och då börjar julen på riktigt, hon är den enda som kommer och firar jul med oss i år, mormor jobbar istället så vi åker till henne på annandagen. Våran släkt är ganska liten förstår ni, vår familj är den enda med barn, det är lite småtråkigt, men det funkar.

God jul lagligt på er.
(Jag tycker inte om att säga God Jul innan den 24:e, men nu är det ju 24:e och därmed lagligt.)
/E


Sådär lycklig var jag häromdagen, och är nog fortfarande. FINA GREJER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0