i'm on fire.

Idag har jag varit jätteflitig, jag har städat hela mitt rum, dammsugat (sugit?), dammtorkat, tvättat kläder, hängt tvätt, diskat, lagat mat och annat.
Det är mysigast att göra såna här saker på söndagar, söndagar är nämligen perfekta för sånt här. Det är inte många andra dagar man har tid eller ork att göra det, så söndagar blir alldeles utmärkt.
Nu sitter samma katt i samma knä igen, och hon är så jävla jobbig just nu, trampar runt runt runt och måste stryka sig mot varenda kroppsdel, gärna samtidigt. Det slutar alltså med att hon är överallt, och råkar jag röra på mig skriker hon.
Bortskämd är hon och jag har inte mage att ta ner henne, hon luktar för gott och är för söt för det. Höjdrädd är hon också, börjar skaka så fort man lyfter upp henne från backen, men ändå ska hon absolut ligga i mitt knä, fyfan.

Nu ska jag läsa "Min mamma sa att jag var sjuk" och känna suget efter nikotin.
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0