jag har tagit studenten!!!! nästan

JAG HAR TAGIT STUDENTEN, typ sånt humör är jag på. Skrikande, sjungande, galet, dansande, öffigande.
Men istället sitter jag kvar i skolan, har egentligen slutat men tåget går ju inte än på ett tag, så vafan. 
Så nu pratar jag om att jag vill bli en novell eller musikal i mitt nästa liv.
Mamma och jag såg på Hairspray för någon vecka sen, och då kände jag att jag är nog en sån människa som kan brista ut i sång när som helst, eller bara börja dansa och snurra runt helt plötsligt. Det skulle vara fint, och min sångröst är väldigt särskild. 
Novell är också en grej jag ska satsa på, jag är ganska djup och det skulle vara fint att beskriva mitt sätt att gå, stå, röra mig på. Mitt sätt att tala skulle också vara fint att få beskrivet, skulle nog vara ganska svårt eftersom inte ens hälften av alla jag känner riktigt förstår mina egna ord.

Nu ska jag fortsätta med mitt "JAG HAR TAGIT STUDENT"-ande, sen blir det karlstad och i natt Lucia Movie Night.
Ha det feint.
/eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0