kissekatt-letande och annat.

Är tillbaka igen efter några dagars dåligt uppdaterande,jag skyller på att mannen har varit hos mig i karlstad och på att jag varit inne i vårat kissekattunge-letande.
Idag har jag,mamma och tony städat ur hela min gamla lägenhet på Brårud,känns hur bra som helst.
Efter det åt jag äcklig kebab och mamma berättade för tony hur hemsk,pratig,envis osvosv jag var när jag var liten.
Sen åkte vi och flyttade in alla grejer hos tony,tog sin lilla tid att få ordning på allt och han klagade mest hela tiden på att jag har alldeles för mycket kläder.För mycket kläder liksom,kan man ha det?

Just nu sitter jag här och äter choklad och väntar lite spänt på att vi ska få mejl om kissekatten vi mejlade om,fast med min tur finns den säkert inte kvar. Jag hoppas på att bästishjärtat evelina gav mig ger lite tur :D
Imorgon blir det iallafall nyårsfirande hos oss,fintfint.
Nu ska jag hämta colan i kylen och lägga mig i soffan.

Gott nytt år och ha det bra<3 / angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0