michael cera

Jag var bara tvungen att uppdatera igen, jag har kommit på mig själv. Jag har nog en liten crush på Michael Cera.
Ni vet killen som spelar Paulie Bleeker i Juno? Han har stulit mitt hjärta för kvällen. Det finns nog ingen som kan tycka han är helt ocharmig och helt osöt? För det är han helt klart inte.


Sen gör det ju absolut ingenting, att han är vad man skulle kunna kalla en geek. Och det är dagens killtyp för min del. Häromdagen var det lite badboys, men idag skulle en geek sitta fint.

/Evelina

Kommentarer
Postat av: Millie

Grejen är att jag tycker att han failar till och med på att vara geek XD

2008-12-07 @ 19:33:24
Postat av: marta

Vet inte, va tycker du? :)

2008-12-08 @ 21:58:19
URL: http://ettettfyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0