monstermormor

Jag klarade mig levande ur monstermormors grepp, det var inte så farligt faktiskt. Vi kom dit, åt mat, fikade, pratade och lekte någon cp lek som jag inte riktigt förstod.
Man fick en kändis, sen skulle man fråga frågor om den och försöka komma på vem man var, det var nästan som man hade fått minnesförlust. Jag kom tillslut fram till att jag var John Lennon. Inte många som kan byta kön, ålder och uppstå från de döda bara sådär.
Jag åt upp nästan hela mormors paradisask och förutom de där med likör-äckel-i. Jag råkade ta en sån, och jag förstår inte, varför lär man sig aldrig vilka som är oätliga? 

Imorgon ska jag först springa på staden, utan Angelica. Hon är för trött i benen för att orka det imorgon också, så det får bli med Frida istället. Så runt 4-tiden på eftermiddagen kommer hennes snälla moderkaka och hämtar mig, sen åker vi till Angelica och myser. Ser framemot det.

Nu ska jag lyssna på "På Drift". Kent's nya låt som är med i Friends reklamen, finns gratis som download på deras hemsida just nu, och jag passade på. Verkar som jag kommer få ett Spotify konto av Arvikafestivalens hemsida, inte helt fel det heller!

/E

Kommentarer
Postat av: Elinor

släkten ÄR värst... iaf en del av den.

2008-12-26 @ 19:37:49
URL: http://cirkuscaramelli.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0