om idag

jag vill vara exakt raka motsatsen mot vad jag är. jag vill inte vara en evelina, iallafall inte som den evelina:n jag är.

jag sover med ett extra täcke, försöker lura mig själv med att det är du som jag ligger och håller om, så jag kan lura mig med att det är du som ligger sådär nära. det värsta är väl att jag faktiskt lyckas lura mig själv, för jag har aldrig sovit så djupt utan mardrömmar och andra nattaktiviteter sen jag började lura mig själv.
men jag har lurat mig själv för många gånger nu, så idag är det dags för det andra täcket att hamna i garderoben igen, jag ber om ursäkt och hoppas att du inte känner dig alltför utnyttjad.



förövrigt hittade jag nog den finaste och charmigaste bilden på pete någonsin förut.

/ev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0