om söndag

Jag känner att jag är tvungen att komma ut från huset, jag har varit här sen i fredags om man bortser från svängen in till stan i lördags. Jag börjar blir rastlös, om ingen har märkt det.
Idag har jag bakat Rocky Road, för det blev ingenting med de igårt. Det är nog det fetaste jag kan tänka mig. Det ska vara 600g blockchoklad, jordnötter, dumle och marshmallows i .. Jag blev mätt bara av att titta på det.


så där ser det ut ungefär, fast inte lika stora marshmallowisar.


så istället drack jag varm choklad med marshmallows, haha. 

Förut var det heartbreaking, jag och Angelica kom fram till att vi inte kommer hinna ses under hela lovet. Det är för många dagar utan varandra egentligen. Fan >:

HEJDÅÅ
/Evelina

Kommentarer
Postat av: Elinor

åh va gott det såg ut :D<3

2008-12-22 @ 17:02:27
URL: http://cirkuscaramelli.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0