onsday

Igår var det en omtalad brårudsfest som var kul så länge den varade. Jag lagade mat åt Frida och Malin och var duktig.
Under natten drömde jag ännu en mardröm, den värsta jag någonsin drömt faktiskt. Värre än den om Slipknot, så ni kan ju förstå hur hemskt det var för mig. Det gör ont i mig fortfarande. Jag grät nonstop i drömmen, och jag var helt säker på att det var sant när jag vaknade. Nog om detta..

Imorse gick jag, Malin och Frida ner till Sunne för att äta bakismat, det satt fint för magen. Sen kollade jag och Frida lite på Lindex, sen tillbaka hem. Idag har vi bara tagit det så lugnt som möjligt.

Men nu ska jag återgå till Grey's Anatomy! Världens bästa program förövrigt.
/evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0