otursdag

kan inte säga annat än att den har dagen har varit dålig från det att jag vaknade imorse.
tyckte att det var lite ljusare än vad det brukar när jag vaknade imorse,kollade klockan som visade 07.25.
hade ställt den på 06.40,vad jag inte minns däremot är att jag stängde av den ;p

SEN,när jag väl stressat och va klar för att gå till skolan så gick jag ut från trapphuset och möttes av snö,både på marken och från himlen.mindre roligt då eftersom jag inte riktigt gett upp sommaren än utan fortfarande vandrar runt i mina tygskor.
Men jag är ju en streetfighter så jag ger ju inte upp i första taget utan kämpade mig igenom snön till skolan.
Nu var jag nyss och åt,där hällde jag förövrigt ut vattnet över hela golvet och halva mig,bra av mig.
Och just precis nu i skrivandets stund så sitter jag och har lite ångest för matten,har prov strax och jag kan ingenting.
Mycket kan jag,minsann.men matte är inte min grej ;p 

Nu ska jag försöka få lite ordning på novellen som ska lämnas in imorgon.
(jag har skrivit inledning + typ 4 rader) duktigt.

/angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0