på drift

idag är jag en arg tjej,jag vill att evelina ska komma hit och blåsa bort mitt argishumör.
men både hon och jag ska till våra mormödrar och äta middag.
massa folk,massa mat,massa skrik,massa mera mat och ännu mera folk kommer nog tyvärr inte göra mig på bättre humör så jag får helt enkelt vänta tills imorgon.

var iallafall på stan med min mami idag,egentligen skulle min syster också varit med men hon bestämde sig för att bara umgås med oss i 10 min och sen umgicks hon hellre med ida.
jag köpte iallafall en klänning till nyår,en julklapp till min man och en tröja.

nu ska jag fortsätta ligga i soffan med filten,min trötthet,huvudvärk och mitt dåliga humör.



ungefär sådär ser klänningen ut,fast tajtare och med smala avtagsbara axelband.
/ a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0