pigg som en lärka

Jag är pigg som en lärka och känner på mig att det här kan bli ännu en underbar sömnlös natt, om inte mamma sätter igång och klagar och tjatar snart. Hon är en av få som inte uppskattar att jag tillbringar mina nätter med att vara vaken, men jag passar på, för snart är lovet slut. 

På nyår ska jag tydligen med Frida till en av hennes kompisar, långt bort i Molkolm. Får se hur det blir, jag har bestämt mig för att inte vara negativt inställd.. Det kan nog bli bra. 3-4 januari följer med Frida och hennes la familia till Kungliga Huvudstaden för lite hederlig shopping. Dock är ju inte min ekonomi den allra bästa, men jag ska nog hitta något för en billig peng, hoppas jag.
Vill hinna med en tripp till Arvika också, men det verkar inte bli av så jag ska nog ge upp hoppet om det med. 

Nu ska jag fortsätta se Two and a Half Men, och spela Pet Society.
/Evelina

Kommentarer
Postat av: Florre

2 och en halv männ är bra =)

2008-12-30 @ 00:02:14
Postat av: Daniel Johansson

Molkom? o: ligger det ens i värmland? o: XD



Ååååh jag vill också till stockholm! Trevlig stad detdära. :) äre hotell som gäller då eller?

2008-12-30 @ 00:59:05
URL: http://divajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0