planer

Den här morgonen har jag som vanligt spenderat i sängen och duschen, väcktes av Fridas stämma imorse, jag kommer dock inte ihåg vad jag sa eller hon sa men det var säkert trevlig. Senare bestämde vi att jag skulle åka till Karlstad idag för att träffa henne. Så det ska jag göra, tar tåget in mot stan typ 14:50.

Jag hade tänkt småkika lite efter en kofta, cardigan eller bolero men det kommer säkert vara jätteurplockat överallt. Just nu väntar jag bara, väntar på att tiden ska bli tillräckligt mycket för att det ska bli dags att åka, väntar på att få röka, väntar på att kamerabatteriet ska ladda klart. (Där har ni anledningen till att det mest blir cam-bilder) Sen väntar jag på att Frida ska höra av sig igen, men det kommer hon nog inte göra förrän vid tretiden.


Nu ska jag fortsätta lyssna på Håkan Kråkan Kraxmaskin, puss!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0