röd eller gul saft?


Jag har funderat på en sak, vad är egentligen godast? Röd eller Gul saft?
Jag har alltid föredragit Röd saft, med smak av hallon, jordgubb, tranbär, lingon, blåbär och sånt där.
Men nu på sistone har vi bara haft Gul saft hemma, med smak av apelsin, passionsfrukt, persika. Fast äntligen, så i helgen så gjorde min mamma ett kap. Hon köpte en saft flaska, som var röd - Fun Light Wildberries.
Fyfan vad gott det är.

Så ni kan ju gissa vad jag sitter och pimplar just nu! :)

Imorgon skulle jag och Angelica festat på Brårud tillsammans, men sen bestämde vi oss för att ha en ensam myskväll, men sen blev det ändrade planer - så det slutade med att jag får kalasa själv på Brårud. 
Tillsammans med Malin och Frida, och massa mer folk.. Men ändå. 

Nu ska jag fortsätta med saftpimplandet, sen ska jag sova. Om jag inte somnar före.
/Evelina

 


my lover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0