sjukis

Snart dags för jullov och julafton,ser fram emot det!
Jag är sjuk och önskar mig förtillfället mest döden i julklapp..eller nej,det gör jag inte alls det för jag är frisk tills dess minsann.
känner mig redan en smula friskare,även fast jag snorar så det känns som om hela jag snart druknar i snor och även fast jag blir helt varm och får syrebrist av att gå de få meter som är till kök och badrum,ja det är i de rummen jag befinner mig förutom vardagsrummet.
köket för mat,som ni vet.min stora passion ungefär.och så för diskens skull då,som tyvärr inte är mannens passion och därför överlämnas den åt mig.
och så badrummet, för tvättning,dusch och mitt eviga kissande.

just nu ser jag på dirty sexy money och känner ett stort behov av att duscha.
åt nyss tomatsoppa,längtat efter det sen igår<3
imorgon blir det skolan på eftermiddagen för matteprov och sen hem och sovasova och bli helt frisk för fredagen,sista dagen i skolan innan ett långt skönt lov. helt frisk blir jag nog inte,men hoppas går ju.

Nu ska jag gå och duscha och sen blir det väl att jag dör på soffan igen.
Kanske ska försöka få min Mr. att se på film med mig också,om han inte måste bidra till allmänheten och döda stora skalbaggar (wow,såklart)

Ta hand om er / a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0