skrapa spisen

Som ni alla redan vet vid det här laget är min och Angelicas favoritsysselsättning att äta mat tillsammans. Idag slog vi på stort och gjorde .. *fanfar* Pasta med Ostsås. Dock blev det inte som vi hade tänkt oss.
Det började med att såsen aldrig tjocknade, så vi tänkte att vi kunde fylla på med mjölk, för mjölk gör ju så att det tjocknar. Men sen slutade det med att det hela kokade över och hamnade på plattan..
Så vi fick stå och skrapa av den fastbrända såsen i någon halvtimme, och brandlarmet gick. Men tillslut, lyckades vi och kunde avnjuta maten.
Maten smakade gott som alltid och vi blev mättna och belåtna.
Nu ligger vi i sängen och äter plopp och lyssnar på håkan hellström,han är fin han.

Förut var evelina gosig och gav mig en överraskning,jag älskar överraskningar :D
det var ett sånt där bästis halsband man hade när man va liten. "friends forever" står det.
så nu är vi nästan gifta på riktigt,bara smekmånaden som fattas:) den kommer i juli,arvika blir vårat resmål.
snällt att våra föräldrar betalar för festival och därmed alkohol utan att ens veta om det:)
Jag och Evelina lovar nu att om Håkan kommer till arvika så ska vi gråta ikapp och förlova oss under cermonin.



fin konst av mig till lilltjejen(evelina) älskar den här damen jag!<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: Okej. :D

Åh, jaha! Hur är det? Jag känner en som går.. jag minns inte vad det var, men Broby grafiska iallafall. :)

2008-12-28 @ 00:30:43
Postat av: hanna

det var jag där ovan, förstås.

2008-12-28 @ 00:31:35
URL: http://helh.blogspot.com
Postat av: hanna

Åh, det låter ju för himla underbart, det där!

2008-12-28 @ 00:49:34
Postat av: Daniel Johansson

"Maten smakade gott som alltid och vi blev mättna och belåtna.

Nu ligger vi i sängen och äter plopp"



hahaha såfort ni har ätit upp börjar ni äta igen XD haha

2008-12-29 @ 17:32:29
URL: http://divajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0