sömnlösa underbara nätter.

Det är natt och jag känner att jag lever. På nätterna lever jag, det är på nätterna jag får lust att göra allting jag inte orkar göra annars. Dock är det lite svårt, eftersom det inte finns så mycket möjligheter att göra något på nätterna, men fortfarande så är jag glad och det känns som jag kan spendera mitt liv med det här:
  • Kolla på massa onödiga youtube klipp som får mig att skratta högt
  • Ha det allra finaste sällskapen på msn
  • Hitta nya roliga bloggar, som jag sen beslutar mig för att fortsätta läsa
  • Kolla runt på bilddagboken, ännu mera
  • Se på filmer jag aldrig annars orkar se
  • Smsa med människor som skapar pirr i maggropen
  • Ligga i sängen och njuta av att vara vaken
  • Dricka stora mängder av té, saft och för tillfället julmust
  • Planera hur jag ska leva när jag blir myndig, och självständig till 100%
  • Längta till festivaler, sommaren och långa kväller, utomhus
  • Kolla på kläder som skulle passa i min garderob, och fantisera om att jag är miljonär
  • Skratta högt åt Angelicas ordval, som för mig blir ett stort skämt utan att hon förstår det själv
Det är ungefär vad jag brukar syssla med under nätterna, och mycket mer.
Vad gör ni under era sömnlösa underbara nätter?
/E

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, vad bra du skriver!



Ja, the Sounds har jag inte hört ordentligt sedan tvåtusenfyra kanske, och jag blev så glad när jag stötte på dom igen! :D



Verkligen, livet är spännande :o

2008-12-26 @ 00:07:33
URL: http://helh.blogspot.com
Postat av: Hanna

:D

Tack så mycket!

2008-12-26 @ 00:44:33
URL: http://helh.blogspot.com
Postat av: Elinor

haha jadu. kollar gamla inspelade barnprogram på vhs, läa gmla dagböcker från år 2000, tänka på vad jag borde göra bättre, läsa alla sms jag skickat/fått, bdb och räkna prickar på tapeten.



haha och sen sover jag tills jag vaknar ;) har du ofta sömnproblem?

2008-12-26 @ 00:47:52
URL: http://cirkuscaramelli.bogg.se
Postat av: Elinor

ja ok. jo nu under lov och så ser jag det inte som ett problem men under skolveckorna känns det som ett jättestort problem ;)

2008-12-26 @ 01:25:16
URL: http://cirkuscaramelli.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0