stella&sebastian

Idag har jag vaknat flera gånger, men somnat om. Tiden jag vaknade till ordentligt var 13:50 ungefärligen, och det var skönt. Jag har drömt massa skumt i natt, men det kan inte vara särskilt kul att veta vad jag drömmer, eftersom ni som läser antagligen inte förstår ett dugg av vad jag svamlar om. Jag drömmer alltid lika verkligt, alltid lika förvirrande och knepigt.

Började morgonen med att klia mig på benet, för det kliade så sjukt mycket, så det gjorde jag. Sen läste jag lite mera i Stella&Sebastian, har läst 278 sidor, sträckläsning gillar jag. Jag fastnade rejält för boken från första början, och jag är inte förvånad, jag och Angelica har samma smak när det gäller det mesta, om man bortser från Nutella på mackan då.


Nu ska jag fortsätta läsa, dricka litervis med vatten och sen ta en lång varm dusch är det tänkt.
Ha det fint!
/Evelina



Kommentarer
Postat av: Daniel Johansson

Åh det är så himla läskigt när drömmar är verklighetstrogna o: jag drömde också en massa konstigt i natt :S XD

2008-12-29 @ 17:29:11
URL: http://divajohansson.blogg.se/
Postat av: Elinor

vad handlar boken om? :)

2008-12-29 @ 19:23:34
URL: http://cirkuscaramelli.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0