svårdrucket vin & skräckfilm.

Igår var jag hemma hos Malin, med Mariah och Elin. Vi drack lite vin och såg på filmen här ovan. Dock var det väldigt svårt att koncentrera sig på vinet, eftersom vi alla fyra satt på helspänn filmen igenom. Med andra ord, filmen var bra. Jag har nog aldrig skrikit och varit så rädd för en film på väldigt länge. 
Slutet var lite för knepigt för min hjärna, men det funkade ändå.

Imorgon ska jag in till Karlstad efter skolan, ska boka och hämta ut biljetter till Lucia Movie Night, ska bli skoj. Det jobbiga är att jag inte har något leg, och man måste antagligen visa upp det. Såå, vi får se hur det går. Annars är jag lite körd. 

Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med innan jag klickade in mig på bloggen, äta äpplen - i pluralis.
/Evelina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0