tajst.

Det har varit lite segt med bloggandet på sistone, men mitt hjärta är sjukt så det återkommer nog snart, med en stark comeback, det förväntar jag mig.
Jag har nog blivit en äkta sambo med Frida tror jag, sover här var och varannan dag. Det funkar oftast galant.

I dag såg jag Aftonbladets löpsedlar, och såg att Somalia varit i farten igen. Akta er för +88 nummer säger jag bara.
Somalia ringde till Angelica häromveckan, och det var ju förfärligt såklart.
Smart som hon är, svarade hon inte. Men ändå!! Fortfarande det största som hänt oss, nästan. Om man bortser från bloggstartandet och första gången vi kramades. (Kommer inte ihåg första gången, men den var säkert fin. Något udda tror jag är att jag tog henne på brösten innan vi kramades första gången, haha.)

Nu ska jag och Frida ha ensamt mys, med mat, té och julfilm.
Fast jag ska försöka övertala henne att se på den gravida mannen på 5:an, mycket intressantare.
Ha det fint bland jordskalv, somalia och allt som händer.
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0