till tomten.

Nu börjar det närma sig jul och jag blir som ett litet barn igen.
Blir så glad när man börja julpynta,tända ljus,leta julklappar och allt sånt där!

I år är inte min öskelista sådär jätte lång,känner att pengar är det jag helst vill ha,mest användbart och så har ju pengar den fina egenskapen att man aldrig tröttnar på dem.
Jag önskar mig även en stor grå stickad halsduk ifrån monki.
Låga vita converse
, som jag inte ska använda förens marken är torr,men ändå.
Berlocker till mitt pandora armband är också nått som står på önskelistan.


berlocker till mitt pandora,tack.


Vita låga convere,jatack till dem med.




Sen hittade jag tyvärr inte bild på halsduken och sådär.
Men vore helt okej om någon köpte The killers till mig också :)


Ha det bra!  / a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0