torsdak.

Hej.
Jag sitter hemma i sängen, skalar en clementin och försöker undvika att inte spruta på skärmen, clementiner har en tendens att spruta här och var om man skalar för dåligt, samtidigt som jag ser på Pelle Svanslös. 
Snart har jag sett helt klart hela julkalendern, det där med att bara se ett avsnitt per dag gick ju inte vidare bra, så nu ska jag precis börja kolla på avsnitt 19. 
Idag kom jag hem ifrån skolan, och skulle se på Top Model med mamma, men det hela slutade med att jag somnade pladask i soffan och sov fram till 18. Det var riktigt skönt.
Nu tänkte jag fortsätta koncentrera mig på Pelle&novellen. 
Matematikskit provet gick åt helvete!
/Evelina

Kommentarer
Postat av: Elinor

Åh så mysigt med julkalendrar! Och Pelle Svanslös var bra!! Samlar typ på julkalender-filmerna. fast senaste åren har det inte blivit av :/ äh, matte kan ta sig ;D

2008-12-13 @ 19:49:18
URL: http://cirkuscaramelli.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0