tur i oturen.

Det hände inte så mycket mer igår, förutom att vi lyckades riva ner Angelicas lampa så den krasade i golvet mitt i natten, det var trevligt må jag säga.
Imorse när Angelica skulle dammsuga upp splittret och glasbitarna, råkade hon riva ner en ljushållare av glas, med pudersand i. Det var riktigt roligt faktiskt, och det var väl där någonstans Angelicas otursdag började.
 För sen när vi skulle äta frukost bestämde sig hennes gose-lillebror för att pärla pärlhalsband bredvid oss vid köksbordet, och då lyckades Angelica först tappa halsbandet på golvet så de flesta pärlorna ramlade av, sen lyckades Lukas (gose-lillebrodern) riva ut hela burken med pärlor, så det flög och studsade pärlor i hela köket. Så frukostfriden blev istället jakt på pärlor.

Resten av dagen spenderade vi tillsammans med Lukas, i sängen och utomhus. Sen åkte jag hem och det är här jag befinner mig nu. Jag har ont i pannan av någon jävlig anledning.

Nu ska jag lyssna på The Fray och läsa boken jag fick låna av Angelica: "Stella&Sebastian". 
Charah!
/E


Kommentarer
Postat av: Daniel Johansson

Hahahhaa snacka om otur XD eller ja.. klumpighet snarare o: ;>

2008-12-29 @ 17:30:46
URL: http://divajohansson.blogg.se/
Postat av: Memmie

Pärlhalsband <3

2008-12-29 @ 20:21:30
URL: http://kawokaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0