ugly betty

sitter i soffan,tillsammans med datorn,en bunke med chokladbollssmet och ugly betty på 5an.
blev inget matteplugg för mig,vad oväntat.
kollar runt lite på olika bloggar,en jag har fastnat mest för är lilla lisa som är en as cool 94,den ända bloggen jag följer på riktigt. www.lisaplace.devote.se ,för er som vill ta er en titt.
En annan snygg tjej är Kenza,tycker hon är rätt tråkig så följer inte bloggen,men damn vilken snygg kropp hon har.
skulle typ döda för den,men vad gör jag istället? Jo,sitter och äter smet.
och förövrigt så äter jag allt sött och ätbart,ungefär hela tiden.borde börja träna.
är du med på det evelina?

Har även ångest för nyår,vet verkligen inte vad jag ska göra;p
Men det ordnar sig väl hoppas jag.

Nu ska jag återgå till chokladsmeten,vore ju onödigt att bara lämna den liksom.
Kanske ska jag orka pallra mig ur soffan och hämta en clementin.
Tvätten ska hängas också!

Ha det / a


Kommentarer
Postat av: syster yster

Din lilla gottegris...och du är ju fan smal som en jäkla sticka..sluta fjompa dig ;) älskar dig syrran <3 syns till jul pussel&kräm

2008-12-10 @ 16:28:08
URL: http://hiddencandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0