pelle svanslös

Jag mår lite dåligt över hur elak Måns egentligen är mot lilla Pelle Svanslös. Han verkligen mobbar honom, kommer ihåg att jag mådde dåligt över det när jag var liten också.
Jag känner igen många av alla människor jag lärt känna/träffat på under mina 16 år i Måns, idioter allihopa.
Märker just nu att jag nördat ner mig i ordentligt i Pelle Svanslös träsket, är redan inne på avsnitt 9 och känner på mig att jag inte kommer att vilja eller kunna sluta titta när det är slut.
På något mystiskt sätt fick inte matteboken plats i väskan idag, så det blir inget matematikskit pluggande för mig, och det gör mig ingenting. :)
Nu ska jag återgå till mitt nördande
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0