"vill ha saker"

Jag tror jag är född i fel land,jag borde nog egentligen bo i typ grekland eller spanien?
jag är ju såhär brun och sådär ;d eller,jag önskar åtminstone att jag vore det. 
får alltid lika mycket ångest när jag ser på program som Laguna Beach,The hills osv. 
Borde skaffa ett jobb och åka ner till min farmor så fort som möjligt,hon bor i spanien. 

Det närmar sig jul också och jag längtar tills jag får lite pengar.
Dock tror jag det mesta kommer gå till nyår,och julklappar som får ges i efterskott i år pågrund av min usla ekonomi.
Jag är extremt sugen på att köpa en fuskpäls,mysigt att gå runt i såhär i vinterkylan,kan jag känna mig som en björn och skutta omkring lika gulligt som min mans björnar i WoW. 

Jeans vill jag köpa också,och ett par nya skor.
Tror jag ska slänga in lite bilder här på "vill ha saker",så kan ni köpa till mig i julklapp :)


jeans,bikbok.



kavaj,monki




fuskpäls,monki



kjol,monki


skor,forever21

så det är bara att välja och vraka mellan julisklappar till mig :D
nu ska jag bli lite pepp för lucia movie night! 

tack och hej! / a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0