lite smått och gott.

När jag ligger såhär i min ensamhet i min lilla säng en kall och snöig fredagkväll, med The Kooks på Itunes och ett glas med röd saft bredvid mig och fint sällskap på msn, då tänker jag väldigt mycket. 
Jag har fått en ny favoritblogg, och när jag läste den fick jag en idé om ett blogginlägg.

Så ikväll ska det handla om inget mindre än kändispar som jag tycker är fina tillsammans eller som var fina tillsammans.
Jag kommer nog bara välja ut mina favoriter för tillfället, för annars skulle ju alla får vara med. Alla par är ju fina, på ett eller annat vis.


Pete Doherty & Kate Moss


Courtney Love & Kurt Cobian. 



Nancy Spungen & John Simon Ritchie (Sid Vicious) 


Chris Martin & Gwyneth Paltrow

Det var allt jag hade på hjärtat den här gången, ha världens finaste fortsatta fredagskväll nu va!
Vilket är erat favoritpar - kända som okända? :)
/Evelina


Kommentarer
Postat av: michaela

svar: tack så mkt! :)

2008-12-05 @ 22:12:07
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Stefan BengtssonS

Jag måste ju bara få säga att du har en jävligt snygg blogg. Jag älskar att läsa den =D

2008-12-05 @ 23:34:21
URL: http://salvepope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0