en ovanligt vanlig lördag.

jullov, men det känns som en helt vanlig lördag.

och idag har jag ägnat mig åt att vara hysterisk i en bil inne vid bergvik köpcenter,(varför gör de inte parkeringsplatser så det räcker åt alla idioter som vill julhandla?) hittat massa saker jag önskar mig av tomten och hjälpt mamma att hitta saker hon ska köpa åt tomten, så han kan ge dem åt bror och syster.
sen kom vi hem och för första gången i hela mitt liv står det en plastgran i vardagsrummet.. vi har alltid haft en riktig, som luktar jul, fäller barr och tigger vatten, men inte i år alltså. känns lite smålustigt. men man vänjer sig nog, det gör man ju så gott som alltid.

sen ska jag och mamma baka julgodis (jag ska försöka få med min pubertetssura lillasyster också) blandannat ska vi baka rocky road, mums på det.

/evelina





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0