when you jerk it out.

E: Nu sitter Angelica och övar inför mig, inför sin kommande Idol audition. Hon ska även träna inför sitt utvik som inom kort kommer upp på hennes bilddagbok, eller kanske även bloggen. Det ska vi ta tag i till veckan, då även Angelica lämnar vårat så underbara place - hennes studentlägenhet. Vart hon ska ta vägen får hon själv förklara, jag kan inte berätta. Känner redan att tårarna är på väg. 

A: Utviket, som Evelina berättade om inkommer kanske på bdb,vi får väl se hur det blir med den saken.
egentligen gör ja bara hela grejen för Evelina,det är hon som vill exponera min vackra halvnakna kropp, inför världen. 
hon vill göra mig känd för att själv bara kunna glida in i kändisvärlden på en limpsmörgås. 
Till veckan lämnar jag mitt gamla psykboende lite smått,jag lämnar Sofie,Eli och mina högljudda grannar och flyttar istället in hos min man,ska försöka få ordning på det spelberoende freaket,blir en nog en utmaning.
Nu kom även sötis-Malin och gungar i takt tillsammans med Evelina,eventuellt att de får va mina bakgrundsdansare.med lite tur.  

/HA DET GUYS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0