WoW

Har nu webb med jonny,jag sitter och lyssnar och lyssnar men tar inte in vidare mycket utav det han säger.
har tankarna på andra håll för tillfället. 
idag ska jag tillbringa min dag i soffan,tillsammans med te,chokladbollar och tyvärr,matteboken.
mannen får också va med om han vill,men han kommer förmodligen befinna sig i en annan värld,en värld där genomskinliga leoparder,björnar med lysande gröna ögon och män som är mindre än ett trappsteg finns..nämligen i World of Warcraft världen.
fast om jag känner mig själv rätt så kommer jag göra allt som jag sa,förutom att gosa med matteboken.
kommer gosa med datorn istället,mannen är ju somsagt upptagen med att utrota..vad det än är han utrotar ;p
men gör inte så mycket,kan jag se på Mysteriet på Greveholm utan att bli störd ;d

Nu ska jag försöka koncentrera mig på Jonny igen,lovade mig själv innan lektionen att lyssna på honom hela tiden så att jag fattar nått,men det gick som det gick. somnade och sen återgick jag till min kära macis. 

/ a




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0