11/11

Hej!
Idag vill jag helst av allt bara gråta,och bli klappad på kinden och i håret&känna mig liten igen.
Sitter i skolan och går igenom utställningen för "Öppet hus".
Jag vill inte ställa ut något,och jag har inget att ställa ut heller. Jag vill nog inte ens gå i skolan just nu.
Det känns bara så himla onödigt,vi sitter framför datorerna hela dagen och gör absolut ingenting.inte särskilt givande direkt. 
Innan jag började på media var det foto jag ville hålla på med,men nu när jag väl går media och vi inte lär oss nånting känns det verkligen som om mitt intresse för foto totalt försvunnit.
Jag vill vilja gå i skolan och jag vill tycka att det är roligt,men tyvärr så gör jag inte det..jag känner bara ångest varje jävla morgon när klockan ringer. 
Jag undrar om det finns nått som skulle kunna få igång min lust.

Nu ska jag väl återgå till att inte göra nånting och lyssna på vad andra tänkt ställa ut.
Ha det /angelica


Kommentarer
Postat av: Elinor

sådär minns jag att det var i vår klass också, förra året. det kändes totalt meningslöst att gå till skolan. jag upplever att det har blivit bättre nu i tvåan, men visst är man besviken att det tog ett jävla år av min utbildning på bgu innan det hände nåt! :/ har egentligen inga råd att ge mer än att försöka hålla kvar inspirationen och drömmen om vad man vill kunna åstadkomma.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0