15:29

Jag är alldeles nyvaken, och alldeles seg i huvudet. Fast det brukar man ju i och för sig vara när man är nyvaken.
Det blev sent igår, somnade runt 4 någongång. Så det var skönt att få sova ut, för imorgon är det både skola och utvecklingsamtal som gäller.
Jag är inte direkt peppad, har bara fått höra massa negativa saker om mig sen i 6:an ungefär. Att jag är uppkäftig, arrogant, att jag fäller elak kommentarer till mina klasskamrater osv. Det här kanske stämmer, vad vet jag egentligen. Jag vet bara att om jag säger något elakt högt, så skämtar jag oftast. Men lärare är ju födda i den generationen att de inte riktigt kan uppfatta sarkasm eller ironi.

Nu ska jag fortsätta lyssna på Billie the Vision and The Dancers, sen ska jag dammsuga mitt rum. Det är en öken av sand därinne. Och hur den hamnat där? Det vet jag inte.
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0