23:07

Hej!<3

Nu var det länge sen jag skrev något,har väl inte riktigt haft orken till det och har inte  haft nått att skriva om så kände att det var lika bra att låta bli..inte för jag har nått att skriva om denna måndag heller men iallafall,det är alltid något.

Min helg har bestått av mycket sömn,vilket är väldigt skönt.

Och min dag idag har bestått av sömn,tåg till karlstad och sen "fira" min mormor och morfar som gift sig.
Proppade i mig en och annan sötsak för mycket och kände hur jag gick upp sisådär 5kg,men det är gött.
då har man ju nått att ta av såhär i vinterkylan..
Just nu sitter jag i köket mitt emot min mamma och förundras över hur hon orkar stoppa i sig ännu mera mat,jag skulle antagligen spricka som en ballong mot en nål om jag ens försökte.. FAST,jag är sjukt sugen på mjukglass med nougatsås..det skulle antagligen gå ner.. det är ju ganska lätt att svälja osv så det är nog ingen sprickningsrisk med det.

Imorgon blir det ingen skola,känner inte att gå upp klockan 5 för att åka tåg till skolan är särskilt lockande.. nej,att ens mormor och morfar gift sig tycker jag är ett bra skäl till att få stanna hemma :D
Nej nu är jag trött som en geting i solen (ni vet när dom blir sådär slöa och långsamma?) och tänker nog inta soffläge och antagligen sova.. lovar att vara lite mera duktig på att uppdatera under veckan!

Ha  det /angelica

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Tänk att man kan bli så glad över att läsa sin systers blogg inlägg. Då kommer man att tänka på hemma, härliga Karlstad. På alla mina vänner och min underbara familj som jag älskar över allt annat <3

2008-11-18 @ 15:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0