absolut hunk.

Just nu ligger jag i Fridas säng och känner mig fet, som man brukar göra när man har varit med Frida en hel dag.
Vi har bara ätit och ätit, sen ätit lite mera. Så just nu känner jag mig som en rullande fyrhjuling.
Men det gör ingenting, för man mår bra ändå förutom vissa delar som jag helst skulle skippa.

Imorgon är det inlämningsdag för skrivuppgiften varken jag eller Frida börjat med, känns ungefär sådär. Så det blir till att jobba röven av sig imorgon i skolan. Efter det har vi idrott, med en vikarie. Jag bara ligger här och hoppas att det är världens hunk som går runt och är snygg. Skulle sitta bra att ha något fint att vila ögonen på just nu.

Hörde en fågel viska att vi har Rugby imorgon på idrotten, låter som en bra start inför min och Angelicas kommande boxar-karriär. Lite farligt är det dock, men vem gillar inte farligheter?
Efter skolan följer jag med Angelica och äter lite som jag är bra på. Vi ska baka pepparkakor och äta makaroner med ostsås, som vi alltid gör. Eller ja, vi bakar inte pepparkakor alltid, men äter makaroner med ostsås. Har blivit som en vana.

Ser framemot att dela säng med Frida inatt, och Angelica imorgon.
Mina tjejer är de bästa
<3
/Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0