blåsa.

Idag har jag något väldigt viktigt att berätta för er!!
Igår upptäckte jag en blåsa på insidan av läppen,och det gör så förjävligt ont,vill bara gråta :(
ska nog testa att sticka hål på den sen.
Igår såg jag på Hostel också,jag tror jag förstår deras smärta.
svårt att äta är det också,och det är ju lite jobbigt eftersom det är det jag gör mesta tiden av mitt liv ungefär,äter alltså.
Idag fick vi en uppgift som vi ska redovisa på Öppet Hus på skolan,ska stå och prata om internet&användandet av internet ur olika perspektiv. jag kommer nog svimma.

Såhär kan en blåsa bli med lite otur,plötsligt kändes min lilla blåsa väldigt obetydlig.

Nej nu ska jag tvinga evelina att roa mig för nu har jag tråkigt. ha det / angelica




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0