Cookie Dough

just nu sitter jag i skolan,är trött och vill sova..
idag är det fredag iallafall,och det är ju väldigt skönt.
jag ska klippa mig,också väldigt skönt men även vääldigt läskigt.
har lite frisörskräck efter min skräckupplevelse i sjuan då dom klippte av mig allt hår.
men skönt ska det ju bli,att slippa tovor och trassel. 

Igår åt jag Ben&Jerrys,mums.
Efter ett tag mådde jag illa så då drack jag te och åt toast istället. 
Och nu är jag förkyld,jag är snorig och hostar.jobbigt.
bäst för er att ni tycker synd om mig :) 



den här åt jag igår,mumma.
blir nästan sugen nu,fast bara nästan.
tror det är lite jobbigt att äta när snoret bara rinner hela tiden.

Nu ska jag fortsätta med projektet. Ha det / angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0