frisörskräck

tja!

gud vad snabbt det blir mörkt nu för tiden,vid typ 4-5 så är det kolsvart och det käns som om klockan är typ 10 på kvällen.
ganska skönt på ett sätt,lite jobbigt på ett annat. men ganska så mysigt.

just nu sitter jag och äter godis,ganska dåligt tror jag ;o ska till tandläkaren på måndag och så sitter jag här och odlar tandtroll.
på måndag ska jag även boka klipptid,ska bli väldigt skönt att bli av med lite hår även fast jag hatar det.
gråter oftast floder efter mina frisörbesök. men nu är det ändå dags,allt är bara slitet.
synd att håret blir kortare när man klippt sig,borde kunna klippa det längre.
Iallafall så är det mest luggen som blir offer för saxen den här gången,och topparna då såklart.
funderar på nått av dom här :






typ,eller jag får se.. ååååh

tv nu, hejdå<3 /angelica


Kommentarer
Postat av: Isak

Jag är besviken, bloggen börjar mer och mer falla ner i hålet som jag namngett "mainstream och lite tråkigt" men ni hänger kvar vid kanten, fast jag kräver bättring! Tycker förövrigt att du ska välja första frisyren för den ser ut som en mössa

2008-11-09 @ 01:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0