ge mig mjölk.nu

Idag har jag noll energi att skriva,jag är mest trött och lite förvirrad.
Har just nu webbprogrammering,jobbar tillsammans med frida..det går väldans bra..kan väl kanske bero på att jag lämnat det helt och hållet i hennes händer..jag har mest ägnat mig åt informationen, tex. "från hage till mage"
annars har jag inte gjort ett skit i skolan idag känns det som. 

Idag har evlina varit ganska surig,fast jag tror jag förstår henne en smula<3
så jag sjöng lite för henne,det gillar hon.
Just nu står daniel och tuperar mitt hår,känner mig inte så snygg men jag borde va glad säger han.så det får jag väl va då.

uppdatering:
a:jag kollade mig i spegeln nu och..
e: NEEEJ,KOLLADE DU DIG I SPEEGELN?
a:JAAAA DET GJORDE JAG

våran lärare johnny går iväg och säger plötsligt: ja är det nått fel på dom så äre det.
känns bra att äntligen blivit accepterad. hahahah

HEJDÅ /angelica



Kommentarer
Postat av: Isak

vadå från hage till mage? som om det skulle vara nånting självklart för varje människa :( eller det var ju ioförsig ett rim och sånt gillar ju jag.

Hej tjej!

2008-11-04 @ 14:29:06
URL: http://goog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0