green eyes.

Nu fick jag för mig att jag skulle berätta om mina 16 första år här på jorden, men sen kom jag på.. att det kanske inte är så intressant för andra att veta. Så istället tänkte jag att, om någon får lust att läsa om det, kan ni så här trycka in en kommentar här nedanför, så ordnar jag det. Är det en deal?

Förövrigt blev min kladdkaka lite misslyckad, eller ja.. mycket misslyckad. Det blev ett hårt skal överst, och sen var resten smet. Men jag lät den stå i kylen ett tag, och då var det inte lika kletigt.
Visst, kladdkaka ska vara kladdigt, men det ska inte vara smet. 

Jag börjar redan känna mig friskare, lite besviken faktiskt.. Hade förväntat mig att den här sjukan aldrig skulle gå över, och sen börjar den gå över för fort.. 

/evelina

Kommentarer
Postat av: Millie

JAG VILL LÄSA X)

2008-11-14 @ 23:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0