hata

alltså,nu borde personen som stör min sömn vara glad att jag inte är nån galen mördare.
fast jag önskar nästan att jag vore det just i det här tillfället..
jag är så sjukt trött och ville verkligen sova tidigt så jag blev utvilad.. men nejdå,då är det nån som spelar musik och det ända man hör är irriterande bas eller något i den stilen.
jag tar snart livet av nått..enda som är vid liv i mitt rum är blommorna och dom kämpar jag för att hålla vid liv så de kan inte bli mitt offer.. och så finns ju  jag då,fast jag är så gott som halvt död av min trötthet och döda mig själv vill jag inte... åååååh,jag blir så frustrerad..
kan ju inte riktigt gå runt och knacka på  varje dörr och fråga om det är den som spelar musik.. ;p

nej nu ska jag lägga mig och försöka somna till tvn och ignorera musiken.
hoppas den här personen får träffa mig imorgon och utstå mitt dåliga humör.
 gud vad jag hatar brårud!!
tack och hej /angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0