hela världen är så underbar.

God morgon!

Första skoldagen idag,hade lite ångest faktiskt. Men tvingade tony&hans kompis att skjutsa mig till skolan,det räddade mig lite iallafall,slapp frysa ihjäl.
Nu på morgonen har vi fått en fotouppgift,jag och evelina passade på att öva på våran framtid som modeller,daniel var fotograf.känner mig som rena rama top model bruttan.

Nu sitter jag bredvid evelina och lyssnar på Markus Krunegård,peppar lite för resursen..går sådär,känns mest jobbigt.
Gud vad negativ jag är idag känner jag,vill hem,vill sova,vill hoppa av skolan,vill utomlands. jag vill ganska mycket.
Fast hoppa av skolan kommer jag inte göra,för det får jag inte för nån..då dödar dom mig tror jag.
Förutom Linnea,hon bryr sig inte.. citat från Linnea: "Ärligt talat så bryr jag mig inte"
Nehe,tack då. Bad jag om att få höra din åsikt? åååååhhh,blir så trött.

Nu ska jag intala mig själv "hela världen är så underbar" precis som Markus också tycker.
Ha det /angelica

Kommentarer
Postat av: Elinor

den härliga måndags-feelingen :P

Postat av: Bertil

Skit blogg

2008-11-03 @ 14:15:11
Postat av: Gunnar

Gillar inte denna. Släng förihelvete.

2008-11-03 @ 14:16:16
Postat av: Anonym

hahaha!

2008-11-03 @ 16:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0