I wish my smile was your favorite kind of smile

hej allihopa!

Så var det söndag,veckans mest deprimerande dag.
Antar att det inte bara är jag som känner hur all energi och glädje försvinner ur kroppen när dagen närmar sig.
Inget undantag idag,sitter i sängen med datorn i knät,som alltid. det är mörkt ute,det blåser kallt genom fönstren på mitt rum,mina fötter är kalla och jag har ångest för skolan imorgon.
Lyssnar på Kate Nash-The nicest thing,himla fin låt.
Ska till tony sen,ska nog försöka få han att se film med mig ,"låt den rätte komma in" känner för att skrämma mig själv lite och övertyga mig själv om att jag kanske inte är riktigt lika blek som Eli,även fast det känns så.
ni som inte sett filmen fattar antagligen ingenting,så ni borde se den. så ni vet hur blek jag känner mej såhär i vinterkylan.

Nu ska jag krypa ner under täcket och se ifall det går nått bra på tv.
Ha en bra kväll!  /angelica

ps.jag saknar evelina,massa kärlek till den tjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0