if u were a girl.

Jag tänkte knåpa ihop ett snabbt inlägg innan jag gräver ner mig i sängen och läser Fittstim - Linda Skugge.

Idag har jag och Angelica inte gjort någonting, fast vi har varit duktiga på matten. Iallafall jag för jag jobbade hela 17 tal ungefär, Roger blev imponerad, fast han stinker bajs ur munnen.
Innan det hade vi genrepetion inför våra föredrag som vi ska ha på öppet hus, det gick inte fullt lika bra. Jag är askalas nervös inför det. 

Imorgon har jag utvecklingsstördsamtal (som Totte skulle kalla det) och jag hoppas att det går bra. Jag har fått höra att de fokuserar tydligen på det positiva istället för det negativa, och det är ju bra eftersom det är ganska mycket negativt runt omkring mig för det mesta. Efter skolan ska jag följa med Angelica hem till henne, var alltför längesen vi hade lite ensam tid. Jag vet inte riktigt vi ska göra, äta Ben&Jerrys och se på skräckfilm tror jag stod på schemat. Fast vi får väl se :'D.

Nu minsann blir det sängen, adjö.
/Evelina



Kommentarer
Postat av: Elinor

stryptag? :O

Postat av: Tove

hahaha rolig bok lät d som. jobbigt när lärare luktar illa också... haha

2008-11-21 @ 00:11:11
URL: http://theedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0